Elin på besök och min födelsedag

 
Hann inte ta så många bilder på min födelsedag men jag fotade min fina ljushållare jag fick som pressent. Egentligen gillar jag döskallar inte speciellt så mycket men den här älskar jag verkligen. Lite roligt att få den när man fyller år också! 


Elin och jag åkte in till stan med Thea och gick på promenad. Thea fick också gå på hundcafé för första gången vilket var spännande. Hon åt en hundcocktail som bestod av leverpastej, blodpudding och korv. Vi gick på kungliga djurgården och hade det trevligt. 
 
 
Vi har även varit på Nordiska Museet. Vi tänkte egentligen gå till Vasa Museet men det var en riktigt lång kö dit så vi ändrade våra planer. Nordiska hade några bra utställningar men jag känner att de inte riktigt utnyttjar hela byggnades alla ytor riktigt. Det kunde funnits så mycket mer där. Men utställningen om smycken var trevlig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0